♪♫•*¨*•.¸¸minggu prestasi¸¸.•*¨*•♫♪

Start hari Selasa smpai ler hr Khamis diz wek, kami sume melalui mgu prestasi yg x mcm pun mgu prestasi...sbnye...x rmai parent yg dtg. Kelas aku jer cuma 3 org yg dtg, sdgkan aku ad 12 org pelajr. Sepatutnye tym nilah parent kena gunakn pluang utk tye cm ner ank dy, ok ke, ko ker.....

Klau tym aku sek dlu, jgn kata hri prestasi, kekdg men redah jer sb nk taw aku ni cm ner...bru blh jd pelajar yg baik (hik hik puji dri lak).....

Aku sgt menanti parent Aliff dtg (w/pun dy aku bkn ckgu kelas dy & dy x wat ape2 mslh tym aku ngajr), tp aku nk parent dy taw, ape anknye dh wat...Ckgu x mampu nk wat pape lg, means parent dy kena bantu kitorang.

Lps prestasi ni sume pelajar akn dirombak, x taw lah sape yg akn jd murid kelas aku, apepun @ sapepun dyorng, dyorg kena igt Teacher Syarah alergik dgn kelas bersepah!!!!!

Hhhhhmmm....aku menanti hari prestasi utk kelas tuisyn lak (sabtu ni), x taw lah cm ner lak...msT berbeza, al-maklumlh, org kekaya nih...

Apepun, aku taw, aku mmg x layak jd guru tp aku layak utk mengajar....

antara cikgu yg sentiasa ceria

Nik Nadhirah, Kak Erriyanalia n Bieb

2 comments:

  1. klu azie msh jg klas yg sme .. 5 III .. hurmmm .. azie da th da sape di antara pelajar2 yg akn msk klas azie ..

    ReplyDelete
  2. mna azie taw??? sapekh mrk itu???

    ReplyDelete

Jom Share (^_^)