♪♫•*¨•.¸❤ Brutal bertukar Ayu ❤¸.•¨*•♫♪

18 April 2010...
Antara sume kengkawan aku, Razita Ismail nilah yg aku tunggu sangat nak tengok dy dok atas pelamin....Nape??? sb Ita yg aku kenal nih mmg slamber, brutal tp baik sangat. Dulu aku prnah ckp kt dy, "cm nelah hang tym dok brsanding???"
Dulu tym study kt SMAD , aku selalu tumpang umah dy, tym sampai dr KL @ nak balik KL...Dats y aku gagah jugak g majlis dy w/pun dgn bas....ikutkn mak x bg tp sb yg kawen tu Ita, mak izinkan......
Mmg berbaloi sgt.....sb kat sana (Taiping), aku jump dgn kengkawans SMAD.....Latipah yg temankan aku makan, w/pun sbnrnye tym tu perut aku mcm x blh trima mknan sb dh masok angin....Eriq yg sememangnye 'sihat' tp x brubah, still cm dulu....Waty yg dh lama aku x jump sejak tamat sek....Khairul, dy nih aku x heran sgt sb bru jerk jump dy kt KL ritu......Widan yg sememangnye dh sewel skit.....Eja n hubby dy....Shahid yg plg lambat dtg w/pun umah dy plg dekat.....Fizul yg dtg tp x sempat nk jump, mamat ni x nmpk, aku sbnrnye dh ad dlm umah, mmg kitorang dh plan nk jump tp dy ni x reti2 nk pkai npon mahal dy tu....Lps tu nyesal...padan muka......
Mulanye aku segan gak, tp bla dyorang dh dtg...mmg hapening giler. Lps mghbskn masa kt situ, km g buang masa kt umah opah sedara Eriq. Tym tu aku n Widan mmg lapar giler, tp aku still ad ciri2 Perempuan Melayu kan...perghhh ayt x tahan....aku kaver, tp Widan mmg x..hbs dy belasah sume goreng pisang.....
Disbkn lama x jump kan...so lps tu km travel ke Pusat Karoake...1st tym aku masok...x best pun, tp sb dgn dyorang kira oklah...
Dh penat melalak, km g makan lak....mmg kenyang giler, tambh2 Eriq sponsor(dy plg byk kua duit) kan....Tp klau taw dy nk sponsor, aku order byk2....
Sepjg kt situ aku nek keta Widan, mmg sian bdk nih...Hbs mkn tiba msa brpecah....hhhmmm mmg x best...Widan hntr aku kt umah Opah, kul 1 pg bru aku bertolak blk KL, tumpang Shahid....Dlm keta, aku memecahkn rekod peribadi aku dgn x tido sepjg prjlnnan...sb nk temakn Shahid, takot dy ngantok. Aku tabik ah dgn bini n doter dy, blh slamber je tido w/pun km bising...Aku smpai umah kol 4.30 pg....Tido sat, pastu bgun brsiap g LHDN....
Mmg penat + ngantok, tp x pe sb aku lalui Sehari yg sgt best....



No comments:

Post a Comment

Jom Share (^_^)