AYAT-AYAT CINTA DARI PEMILIK CINTA


Ayat-ayat cinta..
Al-Baqarah : 165
At-Taubah : 24
Sebelum mencari cinta manusia...carilah cinta Allah dahulu
Jika ingin dicintai manusia belajarlah mencintai penciptanya dahulu...
Jodoh yang baik datangnya dari Allah

"Jika kau mahu cintaku…Carilah dulu cinta Allah..
Jika kau mahu rinduku..Rindulah dulu Allah dan rasulnya
Jika kau mahu sayangku..Sayangilah dulu agamamu lebih dari diriku..
Jika sayang diriku..jauhilah aku sebelum masanya..
Jika ikhlas dengan diriku…jauhkan aku dari zina..terutamanya zina hati..
Jika cintamu sejati untuk ku..cintailah aku kerana Allah..
Jika pilihanmu aku..pilihlah kerana agamaku..bukan yang lain..
Jika setiamu padaku..setialah kerana untuk mendapat redha Allah..
Jika kau mahu peliharaku..peliharalah aku dari godaan cinta dunia dan nafsu..
¨*•♫♥♥¨*•♫♥♥¨*•♫♥♥
Yakinlah..Andai Allah tentukan aku milikmu..
Aku tetap milikmu..
Yakinlah..Andai Allah tentukan aku bukan milikmu..
Itu yang terbaik untumu..
(¯`•.¸ღ ღ¸.•´¯) 

No comments:

Post a Comment

Jom Share (^_^)